rss facebook twitter Pokaż panel
Praca
Katalog Kolejowy
Najnowsze wiadomości
więcej »
Konferencje
Partnerzy portalu:
Kategoria: Pasażer
Data dodania: 2015-07-15 10:35:00
(źródło: ms, Rynek-Kolejowy.pl)
Awaria systemu sprzedaży biletów. Dzień trzeci

Od poniedziałku, od godziny 9:00, nie działa internetowy system sprzedaży PKP Intercity. Biuro prasowe przewoźnika poinformowało o możliwości kupna biletów na pokładzie pociągów bez dopłaty.

 Problem z zakupem biletów przez internet w PKP Intercity. Fot. Rynek-Kolejowy.pl Problem z zakupem biletów przez internet w PKP Intercity. Fot. Rynek-Kolejowy.pl
 Fot. Michał Szymajda Fot. Michał Szymajda
Przyporządkowane tagi:

Aktualizacja 15 lipca, godzina 10:00

System sprzedaży biletów wciąż nie działa. Mimo to, na głównej stronie internetowej PKP Intercity brak jest stosownej informacji dla pasażerów – pojawia się ona dopiero na samej stronie systemu sprzedaży. Czytelnicy donoszą zresztą, że problemy zaczęły się już w sobotę, ale jeszcze do niedzieli wieczora większość prób kupna biletu kończyła się pomyślnie.

Od początku awarii na dworcach tworzą się bardzo duże kolejki – w załączeniu zdjęcie z Warszawy Centralnej. 

Wczoraj zarząd PKP z powodu przedłużającej się awarii systemu odwołał ze stanowiska prezesa PKP Informatyka, Krzysztofa Bińka.

Aktualizacja: 14 lipca, godz. 13:00

System zaczyna działać, ale kupno biletu przez internet wciąż graniczy z cudem. Na Dworcu Centralnym jeden z naszych dziennikarzy usłyszał żart, który może być dobrym komentarzem do sytuacji. "Na czym polega dynamiczny system sprzedaży biletów PKP Intercity? Na tym, że sytuacja jest dynamiczna: raz się bilet kupić uda, raz nie".

Aktualizacja: 14 lipca, godz. 9:00

Bez zmian jeśli chodzi o kupno biletów przez Internet. Wciąż jest to niemożliwe, chociaż podobno przez chwilę, około 2 w nocy, było to możliwe (sprawdzamy prawdziwość tej informacji). Ponadto Koleje Śląskie poinformowały, że awaria w Grupie PKP może przyczynić się do powstania problemu ze sprzedażą ich własnych biletów.

„Do czasu usunięcia awarii przez spółkę z grupy PKP, mogą występować utrudnienia z zakupem biletów w biletomatach Kolei Śląskich oraz poprzez internetowy system sprzedaży biletów (e-KŚ). Jednocześnie informujemy, że wszelkie pozostałe kanały dystrybucji biletów w Kolejach Śląskich działają bez zakłóceń." – informują Koleje Śląskie.

Aktualizacja: godz. 19:30

System internetowej rezerwacji biletów nie odzyskał sprawności. Intercity wystosowało do pasażerów komunikat następującej treści:

„Klienci PKP Intercity mogą kupować bilety z rezerwacją miejsc w kasach oraz na pokładach pociągów. Drużyny konduktorskie nie pobierają opłat za ich wystawienie. System sprzedaży internetowej ma czasowo obniżoną wydajność (według naszej wiedzy nie działa on w ogóle – dop. red.), więc mogą występować trudności w realizacji transakcji. Dotyczy to również aplikacji mobilnej.

Przyczyną sytuacji jest poranna awaria serwera odpowiedzialnego za możliwość rezerwacji miejsc. Usterka wystąpiła po stronie dostawcy usługi. Przepraszamy za utrudnienia."

PKP Intercity nie podaje, kiedy pasażerowie mogą spodziewać się ponownego uruchomienia możliwości zakupu biletów przez internet.

Awaria od godziny 9:00

– Mamy czasowe utrudnienia w działaniu systemu rezerwacji. Bilety można kupować w kasach. Pracujemy nad przywróceniem pełnych funkcjonalności systemu sprzedaży – powiedziała Beata Czemerajda z biura prasowego PKP Intercity. Jak się dowiedzieliśmy, awarii uległ jeden z serwerów, za który odpowiada firma współpracująca z PKP IC.

– Do czasu usunięcia awarii pasażerowie bilety mogą kupić w kasach lub u konduktora, za co do czasu usunięcia awarii nie będą pobierane opłaty –  wyjaśnia Marta Ziemska, z biura rzecznika PKP Intercity. – Pasażerowie chcący kupić bilet na pociągi EIP (w normalnej sytuacji w Pendolino nie można kupić biletu na pokładzie pociągu) mogą to zrobić na dwa sposoby: albo po pobraniu zaświadczenia w kasie zgłosić się do konduktora z prośbą o wydanie biletów bez dopłaty, bądź nabyć bilet od razu w kasie. Przepraszamy serdecznie za wszelkie niedogodności, jakie spotkają naszych klientów – dodaje Marta Ziemska.

Kiedy uda się naprawić problem i zapewnić pełną sprawność systemu? PKP Intercity na razie nie ma takiej wiedzy, chociaż zapewnia, że partner odpowiedzialny za system robi wszystko, co w jego mocy, aby ponownie uruchomić sprzedaż za pośrednictwem strony intercity.pl

To nie pierwsza awaria serwisu, jaką odnotowaliśmy w ostatnich miesiącach. W czerwcu zdarzały się dni, kiedy biletu nie można było kupić przez godzinę lub dwie. Pasażerowie mają też w pamięci awarię systemu z listopada 2014 roku, która na kilka dni zupełnie wyłączyła internetowy kanał sprzedaży biletów.
 


Podziel się ze znajomym
RK Logo
Wpisz kod z obrazka : Kod obrazkowy
5
Komentarze:
2015-07-13 14:33:22 Autor: ? ? ? G o r a l e n v o l k ? ? ?
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
[Admin:zmoderowano]
2015-07-13 14:40:11 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
"albo po pobraniu zaświadczenia w kasie zgłosić się do konduktora z prośbą o wydanie biletów
bez dopłaty, bądź nabyć bilet od razu w kasie."

Czy tylko ja widzę debilizm tej alternatywy?
2015-07-13 14:41:21 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Goral
ja się waham czy jechać pendo czy moja super furą z 2 tygodnie.
Mimo promocji Happy Hours i posiadania licznych zniżek ustawowych (w grupie podróżnych, z
którymi jadę) i tak mi wychodzi taniej furą na LPG po 1,85 zł/l, nawet bez uwzględnienia
kosztów dojazdu na wokzal.
Za tydzień też jadę w Polskę furą.

a wracając do tematu; na stronie PKP IC przeglądanie rozkładu jest udręką!
Dobrze, że jest SITKOL

PKP IC do zaorania! :)
2015-07-13 14:55:15 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
czyżby PKP INFORMATYKA dała ciała?
2015-07-13 14:55:47 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Znowu ktoś wpisał jakiś niedozwolony znaczek w nazwisku?
2015-07-13 14:55:59 Autor: Jogurt
---.dynamic.mm.pl
I tak mają bałagan z rezerwacjami w pociągu TLK Sielawa Gwarek Ludzie którzy jadą do ustki
wsiadają do wagonów które jadą do Olsztyna!!!
2015-07-13 14:56:57 Autor: pogrzebacz
---.116.23.66
Sezon ogórkowy się zaczął. Powinnisci im podziękować za te awarie. Macie co monitorowac. Tylko
zebysta sie nie przegrzali
2015-07-13 15:21:41 Autor: wiedzacy
---.dynamic.chello.pl
Pogrzebacz - chyba zaciagnales sie wlasnym popiolem bo glupio gadasz ;)
2015-07-13 15:40:29 Autor: uggft
---.play-internet.pl
Ciekawe czy ktoś za to stołek straci. A moźe by tak powołać nowego dyrektora........hehe.
2015-07-13 17:39:34 Autor: Głos z USA w Hiszpanii
---.56.12.225
Przyprowadziliby do pracy swoje małe wnuki, i usunęliby by się migiem z komputeryzacja.
2015-07-13 17:40:47 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl
Avatar
Arrivederci
Dla mnie mogą być bilety tylko w kasie. Byle by były pociągi.
2015-07-13 18:52:57 Autor: Gierek
---.dynamic.chello.pl
Avatar
Gierek
W odpowiedzi na post Luca:
""albo po pobraniu zaświadczenia w kasie zgłosić się do konduktora z prośbą o wydanie biletów
bez dopłaty, bądź nabyć bilet od razu w kasie."

Czy tylko ja widzę debilizm tej alternatywy?"
Mnie już nic w PKP IC nie zaskoczy :D
2015-07-13 18:53:25 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@Arrivederci

Dokładnie.
Pociągi, dużo pociągów.

Nawet na CMK jest posucha.

Kraków - Warszawa tylko 1 kurs na godzinę w szczycie?
To jest niby oferta na ponoć najlepszej linii?
I to pociągiem który nawet nie ma kilkunastu wagonów???
2015-07-13 18:56:06 Autor: Fir-Ley
---.dynamic.chello.pl
No cóż, trupa nawet pudrowaniem (pierdzielino) nie da się ożywić. Bezsensownie pompowana w
formie dotacji kasa trafia, jak widać, w błoto. Miałem okazję w poprzednią niedzielę
skorzystać z w pełni dynamicznego systemu sprzedaży biletów SNCF na pociąg TGV, w I klasie
jechałem za 25 euro, czyli taniej niż w pierdzielinie przy promocji (min. cena biletu w
promocji139) na trasie do Marsylii z Dworca Lyońskiego. Komfort podróży, szybkość i czas
przejazdu (3h 15 min, z czterema postojami, na trasie 935 km) zupełnie nieporównywalny. Cokolwiek
by nie kwękały panny z biura prasowego (wiemy o które chodzi), nie zagdakają prawdy, że Inter
Ciota jest trupem pod rządami zarozumiałych bankomatów.
2015-07-13 19:25:36 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
[Admin: zmoderowano]
[Admin:zmoderowano]
2015-07-13 19:44:05 Autor: expi
---.centertel.pl
Na to wygląda patrząc na komunikat ze strony IC
2015-07-13 19:55:36 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
A propos aktualizacji: Tzn., że można wejść do pendo bez biletu?

W uprzednim poście dałem się trochę ponieść nienawiści do IC :)
2015-07-13 20:31:33 Autor: Fir-Ley
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
[Admin:zmoderowano]
2015-07-13 21:58:04 Autor: sanders
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Może nastąpi cud i po ponownym uruchomieniu systemu będzie można kupić jeden bilet na podróż
z przesiadką? Bo chyba bez cudu się nie da
2015-07-13 22:09:31 Autor: P
---.unregistered.net.exatel.pl
A rano był komunikat, że problem wynika z dużego zainteresowania zakupem biletów. Ilu było tych
klientów?
2015-07-13 22:32:16 Autor: Podrozny
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Fir-ley: powiadasz 935km w czasie 3:15 z czterema postojami po drodze? Ciekawa sprawa, wychodzi
średnia 287km/h przy maksymalnej bodaj 270. Coś Ci się Francja rozrosła, z Paryża do Marsylii
jest 750km a bezpostojowe TGV pokonują tę trasę w 3 godziny i 5 minut, co daje średnią 243km/h.
Kłamać też trzeba umieć, nawet jak chce się PICa krytykować.
2015-07-13 22:35:01 Autor: KOLOUUI
---.tktelekom.pl
17 nowych dyrektorów regionalnych w IC nie dało rady
2015-07-13 22:48:43 Autor: Zbyszek
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ktoś za to powinien beknąć. To już 3 raz. Do tego w wakacje! Czy system nie ma zabezpieczeń?
Jakiś rezerw, zdublowania etc.? Nie do pomyślenia w dzisiejszych czasach.
2015-07-13 22:50:25 Autor: Zbyszek
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ktoś za to powinien beknąć. To już 3 raz. Do tego w wakacje! Czy system nie ma zabezpieczeń?
Jakiś rezerw, zdublowania etc.? Nie do pomyślenia w dzisiejszych czasach.
2015-07-13 22:51:13 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
Od 2012 roku PKP IC ma czasowo obniżoną wydajność intelektualną (według naszej wiedzy nie
działa ona w ogóle - dop. myślący) :-)
2015-07-13 23:02:59 Autor: PR
---.dynamic.chello.pl
Cóż... W Przewozach Regionalnych wszystko działa, nie pamiętam żadnych większych awarii. Gdyby
oni mieli pośpiechy to pasażer zbytnio nie zauważyłby problemów IC - kto wtedy chciałby
jechać przepłaconym, "prestiżowym" pociągiem? Ktoś, kogo stać na kupno w pociągu. Ale IC
oczywiście musiało zgarnąć pospieszne i teraz cierpią pasażerowie którzy chcą przez internet
bilety kupić. Problem zaczyna się, gdy ktoś chciał teraz kupić bilet za -30% a nie będzie
mógł i na wybrany termin zniżka przepadnie. A co tam pasażer! Dotacja jedzie dalej! Pasażer
niech sobie jedzie autem, autokarem, leci samolotem - ważne, że dotacja się zgadza.
2015-07-14 08:10:14 Autor: Kompromitacja
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Admin: zmoderowano]
[Admin:zmoderowano]
2015-07-14 08:52:06 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
W PR i PB* kilka razy kupiłem bilet on-line, a w IC nigdy, bo jest (był?) tam obowiązek
rejestracji i logowania, którego nie udało mi się przebrnąć..

* - nigdy w życiu nie jechałem PB
2015-07-14 09:04:16 Autor: łoś super ktoś
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Warto może dodać, że ten tajemniczy "zewnętrzny dostawca usługi" to oczywiście inna spółka z
grupy PKP czyli PKP Informatyka...! Oni też tam mają "ograniczoną zdolność" intelektualną od
2012 roku...
2015-07-14 09:11:14 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@łoś souter ktoś
Dlatego całe PKP do zaorania!
2015-07-14 09:36:55 Autor: hugg
---.tktelekom.pl
@łoś super ktoś:

akurat istnieje możliwość zakupu biletu w PKP IC bez logowania. Trzeba jak wyskakuje okienko z
loginem wybrać opcję poniżej:
Kupuję bilet bez rejestracji (mniej opcji dodatkowych)
2015-07-14 09:49:36 Autor: Jet
---.146.45.187.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wczoraj wieczorem kupiłem bilet na express w Super Promo na dziś popołudniu za pomocą aplikacji
mobilnej.

Redakcjo, sprawdźcie proszę czy Intercity wprowadziło ekstra pule biletów Super Promo czy to
błąd systemu.
2015-07-14 10:11:21 Autor: zxc
---.tbtelecom.pl
Kupiłem wczoraj 2 bilety, jeden o godz. 14.20, drugi o 14.25 przez skycash.
2015-07-14 10:38:48 Autor: Bankomat
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do wyborów jeszcze cztery całe wypłaty: za lipiec, za sierpień, za wrzesień i za październik.
Potem odprawa. Teraz nie ma sensu nic robić bo sukces usynowią następcy. Poza tym trzeba by
umieć.
2015-07-14 11:18:18 Autor: prorok
---.dynamic.chello.pl
Były, są i będą !!! Jeżeli nie zmieni się podejścia do wyboru firm i systemów w PKP. W PR
funkcjonuje, w POLSKIMBUSIE też i RYNAIR więc po co brać coś co kosztuje n x tyle i do tego nie
działa. Najlepiej zwalić na serwer. Oj gdyby serwer mógł się bronić....
2015-07-14 11:30:03 Autor: Strateg
---.icpnet.pl
Takie duże systemy sprzedaży powinny mieć wykonywane automatyczne kopie bezpieczeństwa co 24
godz. Po za tym cały system powinien być rozproszony by fizyczna awaria jednego z urządzeń
(dysku, zasilacza itp..) nie powodowała unieruchomienia całości no ale utrzymanie rozproszonego
systemu kosztuje więcej, coś za coś
2015-07-14 17:46:21 Autor: gall anonim
---.play-internet.pl
może koleje Niemieckie, Czeskie, Austriackie lub inne zlitują się nad biednymi przewoźnikami
kolejowymi w Polsce i podarują system sprzedaży biletów? wtedy może unikniemy tych problemów ze
sprzedażą biletów w szczycie przewozowym jakim jest lato, ale cóż Prezesi spółek kolejowych
wolą użytkować przestarzały system o przepraszam próbowali go unowocześnić ale wyszło jak
wyszło w listopadzie, to tak malucha odnowić i twierdzić, że to porsche. Zastanawiam się ile
czasu jeszcze upłynie zanim Prezesi spółek przewozowych dojdą do wniosku, że tak dalej być nie
może i trzeba kupić lub stworzyć nowy system sprzedaży
2015-07-14 18:20:15 Autor: Fir-Ley
---.static.ip.netia.com.pl
Do: Podróżny

Dane przeczytałem z biletu, wiem kiedy, czy, z kim i jak długo jechałem. Jeśli zarzucasz mi
kłamstwo udowodnij je, chyba że trolujesz innych na rzecz Inter Cioty.
2015-07-14 20:19:27 Autor: podrozujacy TLK
---.180.113.213.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
[Admin: zmoderowano]
[Admin:zmoderowano]
2015-07-14 20:34:46 Autor: Kris kross
---.adsl-surfen.hetnet.nl
Cala sprawa MA tez drugie dno. Skoro nie wiadomo ile biletow sprzedano, to bedzie mozna zmanipulowac
statystyki wmawiajac ze za dany okres dane sa szacunkowe. Dla PIC to idealne narzecie do maskowania
coraz to mizerniejszych wynikow.
2015-07-14 21:33:45 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@podróżujący TLK z WiFi
Mamy kilka cech wspólnych z głosem USA, ale różnice są znaczące.
Gdyby pociągi dalekobieżne i regionalne w Polsce jeździły choćby tak jak 12-13 lat temu, to bym
nie posiadał super fury, ino fsm 126p kupione za 500 zł i wszędzie jeździł koleją.
2015-07-14 22:08:53 Autor: Podrozny
---.204.173.33
@Fir-ley: to zeskanuj ten bilet i zamieść linka do niego. Eurocegła podaje odległości
i czasy zacytowane przeze mnie wcześniej, samochodem wedle Google Maps jest z Paryża
do Marsylii ok. 770 km. Miałem okazję jechać bezpostojowym TGV na tej trasie 4 lata
temu z czasem jazdy właśnie 3:05. Wytłumacz proszę raz jeszcze jakim cudem pociąg miałby
według Ciebie osiągnąć średnią prędkość 287km/h gdy na ponad połowie swojej trasy
(LGV PSE Paryż-Lyon) osiąga najwyżej 270km/h? Tutaj masz szczegółowe dane na temat
poszczególnych linii: http://www.railfaneurope.net/tgv/map.html Masz kłopoty z matematyką
i mijasz się z prawdą ale dalej brniesz w swoje bo ciężko wyjść teraz
z tego z twarzą, prawda? [Admin: zmoderowano]
[Admin:zmoderowano]
2015-07-15 05:19:38 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Podróżny
Z PKP IC nie jest żadna firma, ino bardziej mafia albo właśnie Inter Ciota.
Proszę sobie wpisać w wikipedii co to jest firma!
Biorąc pod uwagę znaczenie prawne i etymologię, to ja nie widzę nikogo kto by "firmar" w imieniu
PKP IC. Prezesi się zmieniają jak prostytutki..
2015-07-15 08:16:47 Autor: Zyga w podróży
---.static.ip.netia.com.pl
System nareszcie działa, ale to co się działo to koszmar. Zamiast w przypadku awarii wzmocnić
obsadę punktów obsługi podróżnych, Inter Cośtam działa według schematów rodem z lat
niesłusznego (podobno) ustroju. Wczoraj na Centralnym spędziłem w kolejce 102 minuty w kolejce
żeby zakupić bilet do Trójmiasta. Na 8 stanowisk 3 trwale nieczynne, w pozostałych pracownicy
korzystali z przerw, jak najbardziej słusznie, ale w zamian nie było nikogo do obsługi. Wiedząc
o takiej sytuacji można wzmocnić obsadę stanowisk, wszak pracownikowi należy się przerwa, ale
zmiana kasjera zajmuje raptem 2 minuty, podmiana mogłaby mieć ze sobą indywidualną kasetkę z
pieniędzmi, tak jak to czynią w marketach. Pasażerowie (jeszcze cierpliwi, ale do czasu) na pewno
przyklasnęłi by takim rozwiązaniom. Jednak to wymaga innego myślenia niż bezmyślne, rodem z
banków, wgapianie się w tabelki z excela, z których nic nie wynika.
2015-07-15 10:45:47 Autor: Tomek1982
---.zaba-gw.waw.supermedia.pl
przecież nie działa, nie wyrabia KURS/EPA
2015-07-15 10:54:07 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Oczywiście, że nie działa. przed chwilą próbowałem kupić bilet na pendo i opisałem swój
sukces w wątku o odwołaniu prezesa PKP Informatyki.
I jak tu nie zgodzić się z Goralem, że: PKP IC do zaorania!

@Zyga w podróży
102' w kolejce do kasy?!
Masz nerwy!
2015-07-15 10:54:42 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
nie
2015-07-15 10:55:32 Autor: kolejarz2
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W listopadzie p. Ewa Jońska napisała:
Jak podaje PKP Informatyka, osoby, które były odpowiedzialne za utrzymanie systemów i aplikacji,
złożyły rezygnacje. – Ostatnie wydarzenie uwidoczniło braki i pokazało obszary wymagające
radykalnego przeglądu i zmian zarządczych. Zawiodły przede wszystkim jednostki organizacyjne
odpowiedzialne za monitorowanie systemów i aplikacji krytycznych oraz bezpośrednią obsługę
klientów wewnętrznych w ramach service desk. Nie realizowały zadań, do których zostały
powołane – przyznaje Jońska.

W spółce została teraz zlecona kontrola. – Zmiany są koniecznością. Niezbędna będzie
reorganizacja struktury, która pozwoli jasno przypisać odpowiedzialności i określić
właścicieli procesów biznesowych i operacyjnych – mówi Ewa Jońska."

Widać po 8 miesiącach wpływ tych zmian. Ciekawe jaką teraz bzdurę pani wysmaruje. Do dzieła.
2015-07-15 11:03:33 Autor: ted
---.153.102.250
Rzecznik mówi co mu kazali, szkoda tylko, że nadal odstrzeliwuje się kolejne płotki, a bezkarne
rekiny ze Szczęśliwickiej nadal niszczą kolej od środka.
2015-07-15 11:07:48 Autor: ola
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Czyta firma nadal starego trupa używa? Przenieśli by te serwerki do jakiegoś Gogle czy Amadeusa +
sensowny serwis API i działa... Mam wrażenie iż serwery IC to jakieś Pentium 2 po
przejściach...
2015-07-15 11:14:04 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Kompletnie nie rozumiem, czemu odwołanie prezesa nie spowodowało podniesienia systemu.
Terroryści, a może brak miejsca na dysku C? Może pomocne będzie, gdy średni czas spędzony w
kolejce po bilet przekroczy średni czas podróży (uwzględniając standardowe opóźnienia)?
2015-07-15 11:21:59 Autor: grubas z Bydgoszczy
---.play-internet.pl
To ludzie jeżdżą pociągami? Dziwne. Trzeba na prawdę mało zarabiać żeby nie było stać na
jazdę autem. Ja mam luksusowego suva a pociągi widzę tylko na hali. Ale nie sądziłem ze ktoś
tym jeździ.
2015-07-15 11:30:48 Autor: RT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
System działa, ale jest po prostu obciążony. Trzeba próbować i liczyć na szczęście.
Jest dokładnie tak samo jak z samymi przejazdami. Trzeba próbować i liczyć na szczęście, że
przyjedzie... a jak przyjedzie to się nie spóźni.
Wszystkim podróżującym PKP szczerze współczuje... łącze się w BULU i jestem pełen NADZIEJI,
że kiedyś będzie lepiej.
2015-07-15 11:49:24 Autor: ... - . ..-. .- -. -... .- -. -.. . .-. .-.-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Może nie trzeb aż tak hejtować. Patrzcie, przynajmniej monitorowanie systemu rezerwacji było
nowoczesne i zarobili trochę pieniędzy:

http://www.pkp-informatyka.pl/umowa-na-uslugi-monitorowania-dla-pkp-intercity/#top
2015-07-15 12:09:51 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@ola:
Ja tam nie wiem co ma IC, ale gdybyś ty wiedziała, jakie cuda chodzą jeszcze na pentiumach 2, to
byś długo gęby zamknąć nie mogła ze zdziwienia.
2015-07-15 12:13:58 Autor: Zyga w podróży
---.static.ip.netia.com.pl
System o 6 rano działał bez przeszkód, dałem radę kupić bilety za pierwszym podejściem, bez
problemów. Co do czasu spędzonego w kolejce, nie miałem wyjścia, uzbroiłem się w
cierpliwość, ale nasłuchałem się komentarzy ze strony obcokrajowców - mieli używanie aż
miło. I tak załatwiałem sprawę w Punkcie Obsługi Klienta, czego dotyczy mój post, w kasach
było Kongo + 3 światy i pół Ameryki. Na razie jeszcze potencjalni pasażerowie jakoś to
znoszą, ale do czasu. Jawne bimbanie sobie i wystawianie na pierwszą linię bełkoczących panien
z biura prasowego nie na długo się zda. Ale tak właśnie pracują bankomaty, rasa tępa,
zapatrzona w słupki z Excela, której priorytetem są oszczędności, ale nie u siebie w portfelu,
tylko tam, gdzie najłatwiej. Diabli mnie biorą, będąc skazanym na częste podróże
Trójmiasto-Kraków, kiedy nie mam innej alternatywy niż korzystanie z włoskiej rury, przy czym
dojazd do Krakowa na godziny poranne jest niemożliwy. Ale za to ktoś uzasadnia swoje istnienie.
2015-07-15 12:42:17 Autor: max2
---.merinet.pl
Avatar
max2
Ponoć padł cały serwer z KURS-em;-). Minimum tydzień prac a może i dłużej;-P
2015-07-15 13:46:39 Autor: Głos z USA
---.56.6.89
@max2

To jeszcze dziki kraj na wschodzie Europy. Z dobrze rozwiniętym radyjkiem Toruńskim, zakorzenionym
katolicyzmie, dekoracyjnie i bezrefleksyjnie. Niech zgadnę!. Komputer kupiony w sklepie z tanią
używaną elektroniką z późnych lat 1990. Procesorem AMD z 4GB RAM pamięci, z systemem Windows
Serwer 2003. W pomieszczeniu bez klimatyzacji. Już nie mogę się doczekać na ogłoszenie konkursu
na następnego dozorcę… tfu znaczy Prezesa Informatyki:; Wykształcenie wyższe, 2 lata
zarzadzania, mile widziana umiejętność załączenia i wyłączenie komputera. W USA jest
powiedzenie, pokaz mi co potrafisz, siadaj i rób, w Polsce możesz nic nie umieć, byle mieć
jakiś papier szkoły. Przypominają mi się lata, gdzie w USA załatwiłem prace synowi kuzyna, po
Politechnice Warszawskiej, informatyk. Którego po trzech dniach wyrzucona na pysk z firmy. Bardzo
zdolny, oczytany, książki miał opanowane perfekcyjnie, a zero umiejętności manualnych, nie
potrafił nic rozkręcić bez wyrywania, złamania, nie potrafił nawet wylutować prostego układu
scalonego z płyty drukowanej, bez uszkodzeń ścieżek.
2015-07-15 13:53:27 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
@Głos z USA
Czasami mam wrażenie, że piszesz z jakiegoś Pcimia. Pierwszy słyszę, żeby w USA od informatyka
oczekiwano umiejętności manualnych. Pomijam już sens wylutowywania scalaków z płyt drukowanych.
On tram miał naprawiać ruskie telewizory?
2015-07-15 14:00:47 Autor: Głos z USA
---.56.6.89
@dżejsek

Nie ruskie telewizory, a sprzęt informatyczny, w tym różne urządzenia jak centralki, etc. Gdzie
nie tylko trzeba umieć zlokalizować usterkę, wylutować dany układ scalony, ale nowy układ
scalony zaprogramować, na urządzeniu komputerowym, i następnie wlutować. Wiele układów
scalonych pracuje, jako części oprogramowane!!!. Na przykład różne urządzenia jak tunery
satelitarne, tam trzeba po wymianie scalaka zaprogramować.
2015-07-15 14:04:47 Autor: RT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czynności manualne wymagane od informatyka to podstawa..
ja znam takich, którzy drukarki nie potrafią poprawnie rozpakować i złożyć...
Nie trudno się domyślić, że taki nie potrafi nic rozkręcić bez uszkodzenia.
To ogólny problem młodych... ani nic nie umieją naprawić :)
2015-07-15 14:18:11 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@głos z USA
Co Ci przeszkadza radio toruńskie? "Utrzymuje się tylko z ofiar" i nawet reklam tam nie ma. Znam
wielu jego słuchaczy.
W Ameryce jak się coś zepsuje, to się kupuje nowe, a nie naprawia. W Polszy jest już prawie to
samo.
2015-07-15 14:45:33 Autor: Głos z USA
---.56.7.166
@stefan bandera
Polska jest może bogata to kupuje nowy sprzęt. W USA nikt nie będzie kupował shitch za 350 tys
dolarów, tylko wymienia scalak za 16 dolarow. To samo z kartami sterującymi w urządzeniach
sygnalizacji drogowej świetlnej.Nikt nie będzie kupował nowej karty Żbikowski za 2o tys dolarów
tylko za 1o dolarów wymienia się układ scalony i programuje. Na marginesie! W tej firmie ci
pracował ten inżynier po warszawskiej politechnice. Tam jak się dowiedziałem 80% ludzi nie ma
żadnego wykształcenia. Ludzie którzy nie mieli czasu ukończyć szkoły, a są profesjonalistami
w każdym cały. To ludzie hobbyści pasjonaci elektroniki od dziecka. I tacy są ogólnie
poszukiwani. Dyplom nikogo nie interesuje.
2015-07-15 15:50:02 Autor: G o r a l c z y j e d n a k n i e ?
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Autor: podrozujacy TLK

[Admin: zmoderowano]
[Admin:zmoderowano]"


Powyższe wystarcza jako najlepszy komentarz do całej tej kompromitacji, he, he, he ;)

A P12 PolskiegoBusa wyjeżdżają z Gdańska zawalone po dach, nawet w środku tygodnia... Co w
takim razie dzieje się w weekendy? ;)
2015-07-15 16:05:12 Autor: RT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polski Bus to jest dla jakiegoś plebsu, dla którego nie liczy się wygoda, czas przejazdu, a cena.
"Dobre bo tanie" - Polacy to hasło kupują
2015-07-15 16:15:36 Autor: MVP
---.dynamic.chello.pl
W aplikacji SkyCash wszystko działa!
2015-07-15 16:49:00 Autor: lemiel
---.dynamic.gprs.plus.pl
Avatar
lemiel
Oj za to na dzisiejsze poranne EIP o 6:32 z Katowic wczoraj wieczorem udało się kupić bilet za 49
zł.
Były też widoczne takie cuda na inne pociągi jak bilet na 1 klasę za 69 zł i za 129 zł na
drugą klasę na kolejny pociąg.
Próba zakupu biletu na jutro na 6:32 się nie powiodła z powodu obciążenia, ale też cena 49
była dostępna.
Obok mnie w Ondraszku siedzi starszy pan, któremu pani z mobilnej pomocy pomogła kupić bilet w
automacie przed godziną 14 (na pociąg przed 15) i też kupił go za 49 zł.
W przedziale jest też pani z biletem za 49 ale kupowanym wcześniej.
Ja swój kupowałem w kasie KM i mam za podstawowe 131 zł.
Czyli oprócz obciążenia jest jeszcze coś na rzeczy.
2015-07-15 16:58:48 Autor: G o r a l ?
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ RT

A wiesz, że masowe wożenie owego plebsu w relatywnie niskich cenach jest bardziej opłacalne niż
ekskluzywne wożenie relatywnie niewielkiej liczby obrzydliwych bogaczy w cenach wziętych z
kosmosu? ;)

Porównaj sobie wyniki finansowe PKP IC, PRów, wszystkich kolejek marszałkowskich oraz
trójmiejskiej i warszawskiej SKM. Polecam, wnioski dają do myślenia.
2015-07-15 17:07:00 Autor: Głos z USA
---.tmodns.net
Trzy dni i specjaliści nie potrafią uruchomić sieci!!. Nic dziwnego jak życie pokazuje są osoby
które nigdy nie powinni mieć tej profesji. Na wymarzone studia się nie dostali, a tatuś kazał
studiować, wiec dyplom jest z najbliższej uczelni. Zero umiejętności w tej dziedzinie. Ogólnie
w Polsce komputeryzacja leży pod psem!.
2015-07-15 17:31:59 Autor: RT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@G o r a l

Wygodne połączenie pociągiem Pesa Elf na odległość 50 km kosztuje 5.5 zł
połączenie zasyfiałem i nierzadko zatłoczonym Busem na tym samym odcinku kosztuje 5 zł.
Tu chodzi o naszą mentalność, a to, że Bus musi być lepszy, a kolej be
2015-07-15 18:10:25 Autor: jaa
---.opera-mini.net
Dlaczego "mikroprzedsiębiorca" Karnowski jeszcze kieruje pekapem? Co jeszcze musi się wydarzyć,
żeby ten człowiek odszedl?!
2015-07-15 19:17:37 Autor: btw
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
DZIAŁA!
2015-07-15 19:24:35 Autor: Głos z USA
---.56.7.9
@btw

W USA nawet fryzjer od psów ma system dublujący. Ciekawe jak długo podziała ten system?.
2015-07-15 19:29:36 Autor: pasażerX
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Raczej nie działa.
@jaa - Może już teraz kolej na Ciszkowicza i Karnowskiego.
2015-07-15 20:00:18 Autor: pwlk
---.play-internet.pl
@jaa
Musiałyby paść jeszcze HAFAS, SEPE i SKRJ. Dopiero wtedy Kuba rozważałby dymisję;)
  •  11 Flirtów dla PKP Intercity już gotowych

    11 Flirtów dla PKP...

  •  Pierwsze wagony piętrowe Pesy dla KM już na testach (zdjęcia)

    Pierwsze wagony piętrowe...

  •  Łódź Fabryczna: Pierwsze tory przy peronach

    Łódź Fabryczna: Pierwsze...

  •  Pociąg Słoneczny po raz pierwszy w Ustce (zdjęcia)

    Pociąg Słoneczny...

  •  Walne Zgromadzenie Członków i jubileusz 15-lecia RBF

    Walne Zgromadzenie...

 
nie ma
 
Newsletter